recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt! : Marantz, Panasonic, Argon, Dali
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt! : Marantz, Panasonic, Argon, Dali

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt! : Marantz, Panasonic, Argon, Dali
    Sendt: 11-Januar-2015 kl. 19:32
Hej Recordere.
Ikke meget salg i første annonce, så nu prøver vi sådan her Smile:
Følgende sælges samlet eller hver for sig. Alt udstyr er i god stand( undtagen subwoofer som beskrevet nedenfor). Befinder sig i Varde/Esbjerg

Marantz SR 4001 Av-reciever= 300kr
Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)= 100kr
2x Argon 7240 gulvhøjtalere(sort)= 500kr
1x Argon 6250 Centerhøjtaler(sort)= 250kr
Dali AW8 Subwoofer(sort)+10m Clicktronic subwooferkabel: 250kr

Subwooferen fungerer ikke- står og brummer hele tiden. En hurtig google-søgning indikerer, at stelforbindelsen er røget. Det skulle være til af fikse hvis man har tid/evner - det har jeg ikke Confused, til gengæld følger subwooferen med "gratisTongue"

Det hele sælges samlet til 1000kr.

Skulle man have en iphone eller et tv i overskud, kunne det også have interesse som del af en byttehandel Wink.
Jeg har desværre ikke original pakning eller kvitteringer (muligvis på Reciever- skal lige tjekke), men skriver selvfølgelig gerne en sådan.

mvh
Karlsen.

Redigeret af karlsen - 23-Februar-2015 kl. 23:26
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 13:36
Sælges også via DBA.
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 08:09
Op :-)
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 11:17
Ny Pris Tongue
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 00:19
Op
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 09:27
Sidste "bump" inden turen går til "røde kors butikken". :-)
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 11:38
Noget du kan sende??

Marantz SR 4001 Av-reciever= 300kr
Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)= 100kr
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 20:15
Jeg har desværre ikke længere original emballage og i betragtning af forstærkerens vægt og Blueray-afspillerens følsomhed for slag/stød/ klemt osv. må jeg desværre melde pas til at kunne sende det.
mvh
/Karlsen
Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matthesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 22:27
Hey. Hvad er målene på: Panasonic dbm bd60 Blueray afspiller(sort)?
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2015 kl. 00:02
L 35cm, b 43cm, h 5cm.
( plus evt stik bagpå)
Til top
Henr1k Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Viborg
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henr1k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2015 kl. 07:41
Hej Karlsen
Hvad siger du til 500 kr. og så kommer jeg og henter det hele på mandag hvis jeg ikke er blevet overbudt?
Mvh. Henrik
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 04:16
Bud noteret.

Lader "auktionen" kører til og med Søndag.

mvh

Karlsen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu