|
S: Semi defekt XBOX360 HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 12:06 |
Hej
Har en semi defekt xbox 360 med hdmi jeg skal af med. Den starter fint op og kan bladre i menuer osv, men når jeg sætter et spil på, loader den spillet, men stopper under indlæsningen. Har faktisk kun prøvet med fifa world cup 2006, aner ikke med andre spil. Medfølger strømforsyning. Giv et bud
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
herregaarden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udover psu, hvad medfølger der? Hvor stor er hdd'n?
Hvad havde du tænkt på mht. pris? Og ikke midst, kan du sende den?
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Medfølger intet udover strømforsyning. Vil tro den er 20gb, der er 14 ledig kan jeg se, så aner ikke hvor resten bliver af.
Kan godt sende |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Kan slettes, er smidt ud...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |