|
|
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | ||
roland25 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2015 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 21-Februar-2015 kl. 12:39 |
|
Til alle jer, som har/får tordenfluer i jeres Samsung TV. Nu er den endelig faldet afgørelse i min sag , som har varet over halvandet år.
http://www.forbrug.dk/Afgoerelsesdatabase/Forbrugeromraadet/radio-tv-mm/Tordenfluer-i-et-fjernsyn-var-en-mangel?tc=9D4BE9430D6C413D8C0DE211F2075B47 Mit råd til jer - Klag ![]() |
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
|
Tillykke med sejren
![]() |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() |
|
Tillykke. Det manglede da også bare. Måske vælger du ikke samsung igen så noget godt er der vel kommet ud af det ;)
|
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() |
|
Hold da op. Det kan gå hen og blive dyrt for forhandlerne. Der er masser af skærme uden ordentlig forsegling. Også computerskærme.
Har din forhandler så efterlevet afgørelsen og givet dig pengene tilbage? |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 972 |
![]() |
|
Mit Samsung som efterhånden vel er 6-7 år, har også flere tordenfluer "begravet", så mon ikke det er et generelt problem Samsung har haft.
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() |
|
Har forhandleren efterlevet afgørelsen?
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2403 |
![]() |
|
Flot Roland. Stort tillykke til dig og respekt for din fremgangsmåde. Alt for mange har fået en afvisning, som de bare affandt sig med. Når det koster fabrikanten penge så forbedres kvaliteten. Så det er en sejr for både dig og for de der har problemet og for kommende købere. ![]() ![]() ![]() |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
I første omgang er det vel forhandleren der må punge ud. Næste skridt må være at få Samsung til at erkende de har et problem.
|
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Mon denne afgørelse vil danne præcedens klagemuligheden over torden fluer i skærme på bærbare computere? Mig bekendt har man altid "bare" været nødt til at acceptere tordenfluerne hér, eller er der noget jeg misser? |
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() |
|
Fluer i en computerskærm må være en større gene end i et TV. Man sidder trods alt meget tættere på. Jeg vil derfor tro at man uden videre kan henvise til den linkede afgørelse i forbindelse med en computer.
Redigeret af Trumle - 21-Februar-2015 kl. 17:19 |
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() |
|
jeg har en i min iPad 3, det er pænt irriterende. jeg har ikke en gang tænkt over at man kunne klage over sådan noget.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4901 |
![]() |
|
Jeg har fået skiftet skærm på en bærbar pga tordenflue.
Det er efterhånden en del år siden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |