|
AirPlay dropout |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2015 kl. 09:37 |
Hej
Er der nogen der ved hvorfor mit AirPlay på iPhone 6 Laver et dropout eller hvad det hedder. Eks. Når jeg streamer til min Apple TV3 så kan jeg høre måske m 5 min. Så slår den tilbage til iPhone. Den gøre det kun på iphone 6. Ikke på mine iPad samt iPhone 4S Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dårligt trådløst netværk.
Hvorfor de andre ikke gør det er sikkert fordi at din iphone6 understøtter 802.11ac og dine andre enheder kun 802.11n
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg oplever det samme på min ipod touch 5.
Tror det ligger i Ios 8.
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Har waoo 60*60 og Apple router. Så tror ikke på det er dårlig netforbindelse
Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Jeg tror ikke det skyldes IOS 8. Jeg har iPhone 6 og iPad air som streamer til et ATV3 uden udfald via et yousee modem Netgear CG6250 på en 40/8 forbindelse.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7154 |
Måske er der for meget wifi i dit område
Undersøg om det er muligt at bruge en anden wifi kanal Redigeret af hansie - 22-Februar-2015 kl. 06:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |