recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sonos garanti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sonos garanti

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sonos garanti
    Sendt: 21-Februar-2015 kl. 22:26
Har lige fundet ud af de analoge udgange på min sonos connect er gået i stykker.
Desværre har jeg ikke kvitteringen mere, men mener stadig den er under 2 år gammel, købt i hifiklubben.
Er der noget mulighed for at sonos kan se via diagnostic at enheden er indenfor garantiperioden, eller hifiklubben måske. Eller er det bare tabt tur
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2015 kl. 22:31
- måske Hifi-klubben har data registreret i deres edb-system - snak med dem først.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 00:38
Hvis dit navn stod på kvitteringen, så kan du altid få en kopi i HiFi Klubben.

M.v.h.
Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 07:14
Hej

Ved ikke om det kan gælde som garanti. Men alle sonos produkter registrerer sig på en server hos sonos. Her kan man se dato for første ibrugtagning. Kan huske det for ca 5 år siden at jeg var logget ind på en sonos siden hvor disse oplysninger stod i forbindelse med en support sag jeg havde kørende. :) Men det kan om ikke andet understøtte dig sag og troværdig hed i butikken hvis du kan fremvise disse info. Mre kan jeg desværre ikke huske. mvh lars
Mvh
Lars
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 08:51
Ja ok tager en snak med hifiklubben i første omgang
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu