|
Lav lyd |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 00:39 |
Bærbar Lenovo B560:
Der er generelt utrolig lav lyd på den, så meget at er der blot en smule baggrundsstøj så kan man ikke rigtigt høre noget. Er der noget at gøre ved problemet som ikke koster for meget da det jo ikke er værd at invistere noget i den?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En ekstern højttaler ville måske være vejen frem, de koster ikke alverdens
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Jeg bruger den meget som bærbar, så det skal en løsning uden eksternt ekstraudstyr.
Hvad med software? |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Ved ikke med software. Min tænke var sådan en lille clipon "soundbar", netop for at beholde det bærbare.
|
|
![]() |
|
Det er en god ide, men fx bruger jeg den tit med høretelefoner når jeg rejser, så derfor er det ikke løsninge.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Har du skruet op for lyden, både i windows og evt på tastaturet.
|
|
![]() |
|
Ja alt er skruet op både i Windows og i mediaplayer.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Har du skruet helt op for den lydkilde du lytter til, der er en del at vælge i mellem: http://www.mp3mymp3.com/mp3_my_mp3_recorder_tutorials/mp3mymp3_soundmixers.html
Redigeret af quarkir - 22-Februar-2015 kl. 16:34 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jamen, enten er den defekt eller også er du stokdøv.
En laptop skulle da nok kunne drive et par in-ear høretelefoner.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Musik er højt nok, men det er lydsiden på film det kniber med.
Og ja alt er skruet op på maks. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så kan det være nogle andet der gør sig gældende, det kan være Down mixing der er noget galt med, hvilken lyd er ikke god nok.? Er det Dialog eller bare genererelt lavt.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Generelt lav på lydsiden af film!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |