|
sonos garanti |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2015 kl. 22:26 |
Har lige fundet ud af de analoge udgange på min sonos connect er gået i stykker.
Desværre har jeg ikke kvitteringen mere, men mener stadig den er under 2 år gammel, købt i hifiklubben. Er der noget mulighed for at sonos kan se via diagnostic at enheden er indenfor garantiperioden, eller hifiklubben måske. Eller er det bare tabt tur ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
- måske Hifi-klubben har data registreret i deres edb-system - snak med dem først.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis dit navn stod på kvitteringen, så kan du altid få en kopi i HiFi Klubben.
M.v.h. |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Hej
Ved ikke om det kan gælde som garanti. Men alle sonos produkter registrerer sig på en server hos sonos. Her kan man se dato for første ibrugtagning. Kan huske det for ca 5 år siden at jeg var logget ind på en sonos siden hvor disse oplysninger stod i forbindelse med en support sag jeg havde kørende. :) Men det kan om ikke andet understøtte dig sag og troværdig hed i butikken hvis du kan fremvise disse info. Mre kan jeg desværre ikke huske. mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Ja ok tager en snak med hifiklubben i første omgang
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |