|
AVI filer på PCH |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 17:19 |
Hej,
Jeg har problemer med at afspille nogle AVI file på min PocornHour C200. Der er tale om videoer fra min gamle Sony Camcorder. De har formatet: Video ID : 0 Format : DV Format_Commercial_IfAny : DVCPRO Codec ID : dvsd Codec ID/Hint : Sony Duration : 10mn 13s Bit rate mode : Constant Bit rate : 24.4 Mbps Width : 720 pixels Height : 576 pixels Display aspect ratio : 4:3 Frame rate mode : Constant Frame rate : 25.000 fps Standard : PAL Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Interlaced Compression mode : Lossy Bits/(Pixel*Frame) : 2.357 Stream size : 2.06 GiB (95%) Lyden er PCM og den høres fint - men der er ingen billede overhovedet. Jeg mener C20 tidligere har kunnet afspille disse filer - men det er altså slut nu.. Input modtages gerne tak |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beklager DV formatet har aldrig været understøttet på Popcorn Hour (eller lign.) afspillere
Konverter dem til H264 video og AAC eller DD audio i en MKV container for bedste resultat, det kan gøres næsten tabsfrit.
Redigeret af spawn - 22-Februar-2015 kl. 17:36 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok - tak for info
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |