|
Solgt, kan lukkes... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 15:35 |
Sælger et Ycam Black kamera jeg selv købte brugt for et års tid siden men som jeg ikke får sat op.
Læs mere om kameraet her; Der medfølger også et hus så man kan montere det udendørs; Dem har Synology eller Qnap, her skulle det også være understøttet på mange modeller. Minimumsprisen er 400 kr, jeg lader tråden køre indtil tirsdag kl. 20. Befinder sig i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Kan afhentes og sendes for købers regning. Redigeret af Jakabov - 25-Februar-2015 kl. 09:13 |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder de 400 plus porto
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Noteret. :-)
|
|
![]() |
|
2 timer tilbage, ingen der vil byde med? :-)
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Byder 425 + Porto /Jesper |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
475 + porto herfra
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
500 + Porto /Jesper |
|
![]() |
|
550 kr plus porto
|
|
![]() |
|
Sorry, havde ikke set at den lukkede kl 20
![]() |
|
![]() |
|
Beklager, bliver Packer som tager den. :-)
|
|
![]() |
|
PM sendt
/Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |