recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT  Elac BS 133 JET SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Elac BS 133 JET SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT Elac BS 133 JET SOLGT
    Sendt: 23-Februar-2015 kl. 20:21
De er SOLGT

Hej, jeg sælger 2 sæt Elac BS-133 JET - dvs i alt 4 stk.

En fantastisk lille højttaler med ELacs berømte JET III diskant og Elacs velkendte rene medrivende lyd og et lydbillede der er langt større end man ville forvente af så fin og lille højttaler

De 4 højttalere fremstår i perfekt stand - kosmetisk som funktionelt - uden ridser, hakker eller lign og med perfekt frontstof.

De 3 af højttalerne har været monteret med VM acoustics VM-W1 beslag og har derfor 4 skruehuller bag på.

Disse beslag koster alene vejledende 400kr/sæt og kan medfølge i handlen.

Beslagende fremstår ligeledes pæne uden ridser eller hakker - dog med alm brugsspor.

Der medfølger originale skumpropper til basportene bagpå - så man kan fintune højttalerne til rummet afhængig af hvor tæt på en bagvæg eller hjørne de skal placeres.

Den ene skumprop er dog blevet væk og jeg har lavet en tilsvarende DIY - og jeg kan ikke høre forskel...

Højttalerne sælges sætvis for 2500kr 

og begge sæt for 4000kr - inkl beslag

kan afhentes i Valby - eller sendes med PostDk plus porto

mvh
Troels
51247182

for mere info - se:

http://www.audiostereo.ro/PDF/elac%20bs%20133jet%20brochure.pdf

Redigeret af Troelsfilm - 03-Marts-2015 kl. 21:41
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 07:13
Op
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 21:42
Op
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu