recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CIR setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CIR setup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CIR setup
    Sendt: 21-Februar-2015 kl. 11:42
Har anskaffet mig en Foxconn AT-7500 hvor der har en ITECIR controlle, jeg har enablet den i bios og har også installeret driveren, kan også se den under device mannager, men hvordan får jeg den sat op til at virke med min remote, har prøvet med min gamle MCE remote, men der sker intet

Win 7 Pro
Kodi 14.1
TMT 6.7.1 samt MPC-HC x64, begge som extern afspiller i Kodi

Redigeret af Hackerjac - 21-Februar-2015 kl. 11:47
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 16:26
slet ingen af jeg "HTPC Nørder" der kan hjælpe
Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 17:57
Du kunne forsøge at downloade eventghost og gennem dette program se om det overhovedet er forbindelse mellem cir-controller og remote.

Jeg brugte dette program for lang tid siden, men er på ingen måde ekspert. Jeg kan dog huske, at der et sted i programmet var mulighed for at se hvilket input computeren modtog.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 21:53
ka ik få lortet til at virke, never mind finder en anden løsning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu