|
SOLGT Sonos Connect (8/2013) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2015 kl. 11:10 |
Som overskriften antyder, så sælger jeg min Sonos Connect, købt i august 2013 i Hi Fi Klubben.
Garantien burde være forlænget, men om den gælder ved videresalg har jeg ikke helt overblik over. Jeg sælger i budrunde den med mindstepris 1500,- (Hvis denne pris er helt hen i skove, så kom ud af busken alligevel :-) Auktionen kører indtil søndag aften kl. 22, forlænges med 15 minutter, hvis der kommer bud ind 5 minutter før lukketid. Den befinder sig i Ølstykke på Sjælland og sendes ikke gerne ![]() Sælges, da jeg vil forsøge mig med noget RaspBerry/HifiBerry i stedet. Kan høres på stedet. Jeg tillader mig alt muligt, også at undlade at sælge eller sælge til den, jeg vil. Med venlig hilsen Henrik Badsted Redigeret af Badsted - 26-Februar-2015 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen reaktioner? Ikke engang de sædvanlige drillerier?
Er det prisen, der er for høj? Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Nu også på dba.dk
|
|
![]() |
|
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Hej Henrik.
Ved du om der er forskel på de Connect Sonos sælger i dag og de gamle modeller, altså rent hardwaremæssigt? Hvis ikke der er forskel er jeg interesseret. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
De er ens.
Jeg vil godt lægge ud med at byde de 1500 kr. nu hvor ingen andre har sat et beløb på. Redigeret af Torben Rasmussen - 26-Februar-2015 kl. 09:12 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
@Romer, jeg tror også, at de er ens, men kan selvfølgelig ikke vide, om Sonos har skiftet én eller anden lille komponent ud i nattens mulm og mørke
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Solgt til Thomas i Silkeborg.
Han kom med et tilbud, som jeg ikke kunne modstå :-) Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
- en uges ferie i Silkeborg?
![]() |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
Ej, ja. Det var da det, jeg skulle ha' taget i stedet for 😃
En uge ved de smukke Silkeborgsøer.... Hmmmmmm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |