|
Højtaler stand |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ulrik6900 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2015 kl. 12:54 |
Hej.
Jeg påtænker at købe et par KEF LS50 højtalere. De skal stå monteret på en højtalerstand idet KEF LS50 egentlig er en reolhøjtaler. Er der nogen der ved hvordan man monterer dem på standen. Står de løst på dupper eller skal de skrues fast? Nogen der har et godt forslag til standere til sådan en størrelse højtaler? Mvh. Ulrik
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Højttalerne kan stilles løst på standerne, der plejer at medfølge nogle gummi dutter.
Alternativt kan man bruge noget dobbeltklæb hvis man vil gøre dem fast. Jeg bruger de her standere til mine højttalere.. har fyldt sand i så de står solidt. VM acoustic reference standere Redigeret af strecker - 26-Februar-2015 kl. 13:37 |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Vis det skulle have interesse så har jeg dem Strecker linker til liggende her hjemme til 200kr stykket.
Befinder sig Roskilde. |
|
![]() |
|
ulrik6900 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Godt tilbud, men har ikke helt taget stilling til valg af højtalere endnu. Så vi ser tiden an.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |