recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt?
    Sendt: 25-Februar-2015 kl. 18:42
Hej er det muligt at smide et wintv-ci sammen med Hdhomerun så det tager sig af krypterede kanaler på den ene Tuner med yousee? Jeg tænker at benytte det på dvbviewer recording service med units.
Er det muligt?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 19:56
ikke med en HDhomerun, men en digital devices octopus skulle det kunne lade sig gøre. http://www.dvbshop.net/Digital-Devices-Octopus-NET-CT-4-KABELIP-Netzwerktuner_1

Mener faktisk der var en anmeldelse af det på digital.tv
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 20:11
Jeg så en der havde fået det til at virke på en MAC så håbede en HDHomerun og DVBViewer kunne klare det samme, men det siger du altså at det ikke kan lade sig gøre med en HDHomerun, eller at du ikke ved om det kan lade sig gøre, men at en octopus kan så måske:)?
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 20:21
Jeg har haft den opsætning med Eyetv på mac. Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at det ikke skulle virke. Dog ved jeg det ikke.

Prøv at undersøge, om Dvbviewer vil acceptere et usb ci.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 20:46
Okay tak for indspark. Grunden til jeg spørger er også fordi jeg har problemer med en terratec h7 så ville prøve med en wintv-ci sammen med min Hdhomerun. Har fundet wintv-ci til en fornuftig pris så vil gerne være sikker inden køb.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 21:16
Og benytter du yousee?
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 21:50
Ja, jeg har Yousee. Bor du i nærheden af KBH? Jeg har en liggende, som du kunne prøve og evt. købe, hvis den virker.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 08:48
Hej khader. Tak for tilbuddet. Jeg bor i Lejre nær Roskilde, eller Køge i dagtimerne, så der er en bid vej til KBH. Hvor meget skal du da have for den?

Redigeret af Bjur - 26-Februar-2015 kl. 08:49
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 13:30
Skriv endelig hvis du får det til at virke (dvbview og homerun + ekstern CI)
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 13:59
@Bjur
Jeg bor i Greve. Prisen kan vi snakke om, for jeg skal ikke bruge den længere.
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 14:29
Jeg prøvede det for lidt over 1 år siden. Det virkede næsten, men ikke helt.

Jeg kunne godt få dekodet en enkelt kodet udsendelse, men hvis jeg havde et antal optagelse på forskellige kanaler virkede det ikke. Det som blev optaget var ikke blevet dekodet.

Jeg har ikke prøvet det siden, da jeg ikke har nogle kodede kanaler mere.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 14:41
Hej Per, vil det sige på en HDHomerun, at hvis Wintv-CI dekoder en kodet kanal, kan jeg ikke benytte den anden tuner på HDHomerun til noget?

mht. kharder: Greve kan jeg godt køre til men hvad vil du kunne sælge den til mig for? Du kan evt. sende en PB.

Redigeret af Bjur - 26-Februar-2015 kl. 14:46
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu