|
downloade google maps |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2015 kl. 15:10 |
Ville gerne downloade google kort til min telefon.
Kan dette gøres over én gang f.eks hele europa? Kan kun finde guide til hvordan man kan downloade del-kort.. men det tager jo LAAANg tid når jeg vil have hele europa :(
|
|
helthans
Ny bruger Oprettet: 05-December-2014 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google maps har ikke en decideret offline funktion, så man kan ikke downloade hele kort til offline brug. Eneste mulighed er del-kort.
|
|
helthans
Ny bruger Oprettet: 05-December-2014 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et alternativ kunne være HERE maps
|
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har "Here" på min windows-telefon. Virker fint off-line jeg har ikke behøvet at hente andet end Danmark. Såvidt jeg kan se kan man hente mindre lande som et download og større lande (som Tyskland) enten som et download eller delt op i regioner.
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
er bare vildt med Google :)
men har nu installeret Here... det ser superfedt ud.. let nemt og lige til. Jeg har selv integreret navigation i min bil (15.000 kr ikke bilen men navigationen) men jeg kan ikke forstå der er marked for bilnavigation når mobil-apps er så meget federe.. Jeg tvivler der findes nogle bil navigationer der kan måles sig med eks. google. og de søge muligheder mht POI det giver |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt Navigons Europa offline til min Iphone6 med 4 årlige opdateringer . Jeg er dybt afhængig af en troværdig navigation, som nemt kan flyttes til flere biler . Og her er google maps ganske enkelt for upålidelig og fejlbehæftet - på trods af den charmerende brugerflade,sat visning og POI . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er meget enig! Har også selv integreret navigation i bilen, men bruger alligevel ofte Google Maps på min mobil i stedet, fordi jeg synes det gør mange ting bedre og mere intuitivt. Eneste undtagelse er når vi kører uden for DK - jeg har desværre ikke 3, så data i EU koster stadig så meget at det hurtigt løber op, hvis man kører fra København til Nice e.l.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |