|
MK Sound MPS1611P |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Haargi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2015 Sted: Køge Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2015 kl. 13:08 |
Sælger disse 2 skønheder, da jeg skal flytte og derfor ikke kan have dem med mig..
De er 2 år gamle, og fejler intet. Grills til fronten mangler.. Bor i Køge, hvor i kan komme forbi og høre dem. Havde forestillet mig 7.000.- i alt. Redigeret af Haargi - 27-Februar-2015 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger proppen til bass-portene med?
|
|
![]() |
|
Haargi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2015 Sted: Køge Status: Offline Point: 11 |
Hej,
Nej det gør de ikke. Men de kan måske skaffes, hvis nødvendigt. Mvh
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Jeg er interesseret, men skal bruge dem med propper. Jeg synes også din pris er lidt høj. Men hvis du er til at handle med og kan fremskaffe de to propper, kan vi godt finde ud af noget.
|
|
![]() |
|
Jeg kan godt skabbe propperne.. Men inden da, hvad ser du som en realistisk pris?
|
|
![]() |
|
Eftersom frontgrills mangler, og jeg går ud fra at du heller ikke har den originale emballage, vil jeg byde 5.000,- afhentet.
|
|
![]() |
|
Jeg har fundet frontgrills.. Jeg kan gå med til 6.000.-
|
|
![]() |
|
Jeg kan sagtens forstå at du ønsker en højere pris, end jeg byder. Men jeg vurdere at højtaleren kun har en værdi til mit brug, som matcher 5.000,-
Men undersøg om du kan sælge dem for en højere pris - hvis ikke, er du velkommen til at vende tilbage til mig - det haster ikke. |
|
![]() |
|
Skal vi sige 5.500.-?
Så skaffer jeg de 2 propper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |