|
Hjælp til Navigation/radio |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2015 kl. 20:49 |
Hej.
Er denne her en god navi/radio? http://www.bilnavi.dk/shop/nyhed-avic-f960dab-designet-806p.html Skriv gerne alternativer eller om denne er "toppen af poppen" |
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
up
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er der galt med den, som din UP er født med Bond
|
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal det være Pioneer?
Redigeret af Zuppe - 28-Februar-2015 kl. 11:35 |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
TomTom er toppen af poppen indenfor navigation med deres største enheder.
Det giver ubegrænset kortopdateringer og ubegrænset Livetraffic. Livetraffic virker ved at der sidder et GSM modem i enheder og det modtager langt mere præcist data end TMC. Så hvis man kører ofte i byerne eller på lange ture, så er det bedste GPS. Se hvordan Livetrafik har registreret info på kortet - det samme kan GPS'en koble op og se: Selv en lille gade i byen kan den se er spærret, hvis ellers vejdirektoratet har opdateret det. Trafikken inde i København kan den også holde øje med. 5000'eren kan fås til omkring 1.800 kr 6000'eren til 2.400 kr forskellen er skærmstørrelse og opløsning. Jeg har også haft en Garmin topmodel og deres 3D traffic er ikke pengene værd sammenlignet med TomTom livetraffic. Jeg ved godt at det ikke er en radio med hele svineriet i. Personligt foretrækker jeg en god GPS fremfor én der er mindre god indbygget og som efter 3 år kommer til at koste dyrt i kort opdateringer.
Redigeret af Cyberguyen - 28-Februar-2015 kl. 12:01 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Zuppe
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Kenwood dnx-4210bt, den bruger Garmin kort. Den kan jeg finde kort til på nettet, hvor de er låst op.
Ellers vil de have omkring 400 kr. for en opdatering, det er alligevel en del hvis man skal holde den opdateret løbende. |
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Det er til indbygning i instrumentbordet jeg skal have. |
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Skal ikke være pioneer. Jeg ved ikke hvad der er godt inden for radio/navigation. Så kom bare med forslag :-) Redigeret af pipper - 28-Februar-2015 kl. 16:31 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der grund til at købe en seperat navigations enhed når man har en Telefon med Google maps navigation og Handfree montering.? Nej det mener jeg ikke, det er en udmærket måde at få sig rundt på, den finder det det den skal, og opdateres ofte. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Zuppe
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal den kunne?
Skal den være med dab+? Hvad er dit budget? |
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også få at få en radio med touch og det ser jo lækker ud :-)
|
|
Zuppe
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan spejle din mobil så du kan bruge navigationen der på.
Kenwood Redigeret af Zuppe - 28-Februar-2015 kl. 18:43 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |