|
Dune HD Starter Ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2015 kl. 21:23 |
Min kære Dune HD Base 3D virker ikke.
Jeg hentede en IPTV app for at se udenlandske kanaler. Nu loader den op og Dune HD logo kommer op på tv'et og displayet viser 1,2,3. Efter det er der bare sort skærm. Jeg har prøvet at opdatere firmware via USB det virker også fint nok....men hjælper ikke på problemet. Er der på nogen måde man kan resete maskinen fuldstændig via fjernbetjening altså holde div knapper nede ? Jeg kan nemlig slet ikke komme ind i menuerne osv ? Jeg har købt den brugt på DBA hvor kvittering findes. Men Dustin forhandler har dem åbenbart ikke mere. Ifølge deres hjemmeside så får man bare pengene tilbage hvis de ikke gider at repearer den.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fik sgu liv i den igen. Man skal bare trykke på STOP knappen flere gange.....så undgår man at den starter IPTV app op.
JUHUUUU
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |