recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sydfyns el og Stofa?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sydfyns el og Stofa?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sydfyns el og Stofa?
    Sendt: 02-Marts-2015 kl. 23:09
Hej alle,
Jeg har netop læst at Stofa overtager driften af fibernettet i Svendborg. Er der nogen der ved lidt mere? og evt.hvilken betydning det får for eksisterende kunder?

Grunden til min nysgerrighed er, at jeg overvejer at skifte kabel-tv fra Stofa til en løsning ved Waoo eller evt. direkte fra Sydfyns El. Jeg modtager idag fiberforbindelse fra Sydfyns el og de samarbejder med Waoo.. Jeg ønsker dog ikke at investere i en box mv. hvis Waoo ryger ud når Stofa kommer???

Til top
dex1978 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dex1978 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 16:21
Hej
Jeg har fiber igennem Syd Energi, som har opkøbt Stofa for lidt over 1 år siden. Og de leverer tv igennem DVB-C eller ders smart boks som kan lejers. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu