|
Sydfyns el og Stofa? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2015 kl. 23:09 |
Hej alle,
Jeg har netop læst at Stofa overtager driften af fibernettet i Svendborg. Er der nogen der ved lidt mere? og evt.hvilken betydning det får for eksisterende kunder? Grunden til min nysgerrighed er, at jeg overvejer at skifte kabel-tv fra Stofa til en løsning ved Waoo eller evt. direkte fra Sydfyns El. Jeg modtager idag fiberforbindelse fra Sydfyns el og de samarbejder med Waoo.. Jeg ønsker dog ikke at investere i en box mv. hvis Waoo ryger ud når Stofa kommer??? |
|
![]() |
|
dex1978 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har fiber igennem Syd Energi, som har opkøbt Stofa for lidt over 1 år siden. Og de leverer tv igennem DVB-C eller ders smart boks som kan lejers.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |