|
Gummifødder :) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2015 kl. 17:40 |
Hej
Kigger efter nogle gummifødder til min center. Der fulgte sådan nogle 3m gennemsigtige nogle med, men jeg skal bruge nogle som er lidt højere i front, så den kan pege lidt op ad. Har fundet disse Gummifødder - er der nogle der har erfaringer med sådanne slags? De er vel lige så gode som 3M deres /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Søg på 'rubber feet' på ebay og du skal få fødder og lidt andet interessant... ;-)
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrubber+feet.TRS0&_nkw=rubber+feet&ghostText=&_sacat=0 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
En gummi belagt kile i passende længde.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Har haft stor glæde af SD fødder
http://alto-hojttaler.dk/?wpsc_product_category=sd-fodder-hojttalere-og-cd-afspiller
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Det blev nogle af de billige gummifødder/dutter jeg linkede til. Har prøvede med Argon damping feets også, men jeg kunne ikke høre forskel.
Jeg købte nogle 10mm til i bag og 16 mm til front, så centeren peger lidt opad :) /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |