recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 99 DVD'er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 99 DVD'er

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 99 DVD'er
    Sendt: 08-Marts-2015 kl. 20:35
99 film i single box og box sæt sælges.
Alle er nærmest nye. De sædvanlige minimale, uundgåelig ridser på covers, men intet udover det.
Bud modtages - evt. forslag til hvor jeg let kan slippe af med dem :)

Redigeret af Henrik Nygaard - 09-Marts-2015 kl. 02:37
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2015 kl. 21:17
Det er nok de lokale spejdere der er eneste aftagere til dvd'er efterhånden, eller en ungdomsklub. :)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 01:31
Hvis du har kvittering på dem allesammen, så kunne jeg godt være interesseret...
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 08:46
Ikke for at snage men hvad skal du bruge kvittering på 99 dvd'er til
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 09:01
Det hedder vist "kl. 01.31 nattehumor"....
Jeg grinte da jeg så kommentaren...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 09:15

Hvem pokker gemmer kvitteringer på gamle DVDer.? Den bliver gemt indtil den er set første gang, at den ikke har fejl, så gemmes den ikke længere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvis du har kvittering på dem allesammen, så kunne jeg godt være interesseret...

Det er fandme humor
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:28
Hvor befinder de sig?

M.v.h.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Selvfølgelig, hvornår henter du? Wink

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvor befinder de sig?

M.v.h.
De kan afhentes i Aalborg eller ved lejlighed i Hobro.
Til top
rafgut Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-April-2009
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rafgut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 17:36
Måske Læsehesten i aalborg vil gi' en skilling for dem??
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 15:35
Det var måske også en mulighed.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 16:33
Prisen er typisk 10 kr./stk. på loppemarkeder, bagagerumsmarkeder og i genbrugsbutikker, men der kommer først rigtig gang i salget når prisen sættes ned til 5 kr./stk.

Sørgeligt, men sandt. Jeg har selv samlet en del DVD'er op det seneste år fordi folk dumper dem til næsten ingen penge på brugtmarkedet. Billigere end Netflix med tanke på, hvor meget man reelt får set - og så får man endda ekstramaterialet oveni. De film, man ikke vil have stående permanent i samlingen kan så sendes videre til en genbrugsbutik uden man behøver tænke på, hvad de oprindeligt måtte have kostet.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu