|
S: "Guld"numre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2015 kl. 18:44 |
Hej Recordere
Jeg har tidligere indkøbt 4 telefonnumre til brug for forventet opstart af virksomhed. Imidlertid blev drømmen om virksomhed lagt på hylden og numrene sælges derfor. Der er tale om følgende telefonnumre: * 30 88 40 40 * 30 88 88 44 * 30 72 30 00 * 22 44 44 19 375 kr. pr. nummer alle 4 numre for 1.250 kr. Numrene ligger hos OiSTER i et "basis abonnement" og overføres til køber ved salg (vi koordinerer). Numrene har ikke været brugt aktivt i min ejertid. Jeg forbeholder mig naturligvis retten til at ikke at sælge. Vh Christian |
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er numrene stadig til salg?
|
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej HelmutGodtley
Ja - det er de. Venlig hilsen Christian
|
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
Hej Christian. Hvordan fungerer det rent praktisk? Skal man oprette abonnement hos Oister eller kan man overføre det til et andet selskab?
|
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
Du burde sagtens godt kunne overføre til et nyt abonnement, f.eks. i tdc
|
|
![]() |
|
Hej
Du får sim-kortnummer af mig og så kan du flytte det til hvilket som helst selskab :) Vh Christian |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Der skal også udfyldes en overdragelses formular. Når dette er gjort kan man flytte selskab.
Mener at alle selskaber tager sig betalt for dette.
Her er en beskrivelse fra Oister.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |