|
Hjælp til en nybegynder med opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
norretoft ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2015 Sted: Gråsten Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 19:54 |
Hej
Jeg har købt en harman kardon forstærker avr170, jeg har ligeledes købt 5 bose satelit højtalere og nu kommer så der hvor jeg har brug for lidt hjælp, der er 6 hdmi stik bagpå. Lige pt har jeg et lcd fjernsyn , en playstation 3 og en boks fra TDC som jeg gerne vil have koblet til forstærkeren, jeg går ud fra at det bare er at sætte hdmi stik i bagpå fra hver enkelt enhed og så kører det hele igennem forstærkeren eller skal man stadig have et hdmi kabel fra f.eks TDC boksen og op i fjernsynet? Håber nogen kan hjælpe mig :-) |
|
![]() |
|
kristoffervn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hele skal igennem forstærkeren.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Det bedste du kan gøre er at sætte dig ned og læse manualen igennem et par gange. Dermed kan du få mest muligt ud af dit udstyr.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan være en fordel at sætte TDC boksen direkte til TV med hdmi, så du ikke behøver tænde forstærker for at se TVAvisen og Bonderøven. Sæt også et spdif digitalkabel fra TDC boksen i forstærker til når du vil ha bedre lyd på musikudsendelser
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Øøøøøhhhh....!!?? Der er vel HDMI-passthrough i receiveren, så man kan køre HDMI-signal igennem, uden at skulle tænde for receiveren! M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det da ikke sikkert, min har ikke
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Nej det er langtfra alle der har den mulighed og avr 170 kan ikke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |