|
Baghøjttaler, men hvilke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 19:31 |
Jeg overvejer om jeg skal skifte mine KEF 2005 højtalere ud som baghøjttalere, men nogle bedre. Men jeg er lidt på barbund over hvilke jeg skal vælge.
Jeg har overvejet Monitor Audio Silver FX eller måske noget XTZ men hvilke? Så mit spørgsmål til jer er egentlig, hvilke baghøjttalere jeg skal kigge efter? Jeg tænker jeg vil give max 5000 kr. for et sæt. |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bedste må være samme højtaler som front, næstbedst nogle, der har samme lyd som front.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg har nogle DLS R66 som fronter. Det burde jeg måske nok have skrevet. Jeg overvejer XTZ 95.22 som baghøjttallere. Vil de ikke komplimenterer mine fronter ret godt? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
R66 som baghøjttalere?
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg ville nok lede efter noget med Dome diskant, de XTZ du har kigget på har bånd diskant..
kig evt efter noget M&K ( miller kreisel, mksound ) tripoler.. de er dejlig neutrale i lyden, så de er nemme at parre med andre producenter..
|
|
![]() |
|
Jeg kan se Tapeconnection ikke har nogen på lager, så jeg kan ikke lige få hørt dem. Den eneste jeg vil have råd til, er den billigste model. De skulle være værd at tage en lytter på? http://tapeconnection.dk/product/mk-sound-m-4t-4194/ |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg bruger selv den model som surround back, og de gør det rigtig fornuftigt.
Hvis du beslutter at det skal være dem, så giv mig lige en besked. Går nemlig og overvejer en opgradering til deres 150 serie og så ryger mine m4t til salg.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |