|
Samsung HDTV adapter til Pana-skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2015 kl. 09:06 |
Jeg spørger igen ( 1 år siden)
Jeg har ovennævnte Samsung adapter som skal bruges så jeg kan tv på mit Pana TX-P65VT50Y fra min Samsung Tablet 10.1 I brugsanvisning står der at Pana-skærm skal understøtte Anynet+1 Hvordan indstilles skærmen til dette?
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anynet+ er et samsung navn, der gør at samsung enheder kan forbinde til hinanden. Jeg er lidt itvivl om det ikke bare er HDMI-CEC med andet navn, men det kan andre sikkert svare på.
På din Panasonic kalder de HDMI-CEC HDAVI Control, EZ-Sync eller VIERA Link
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Tak
Mit problem er at jeg ikke kan få billede fra tablet frem på skærmen Jeg har prøvet med mine 3 Pana-skærme Hvad skal jeg trykke på for at på billede på skærmen ?
|
|
![]() |
|
Er der virkelig ikke nogen der streamer fra Samsung tablet til Pana-skærm ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |