|
Slettes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2015 kl. 15:22 |
Jeg søger to Dali Fazon. Enten LCR eller Sat.
Farven er egentlig også ligemeget. Pris kan vi tage over PM EDIT: Er købt
Redigeret af Bromberg5 - 08-April-2015 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der ligger inde med sådan 2 her?
|
|
![]() |
|
Prøver lige at skabe lidt opmærksomhed her:)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Der er æige en herinde som for en uge siden havde LCR til salg
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Hmm det må være gået min næse forbi. Prøver lige at kiggen igennem igen. Link gerne hvis i støder på den.
Var jeg bare fra Jylland, så står der i Silkeborg 2 LCR og 2 sat til 3500kr. Sgu en fin pris da og så smed jeg nok et 7.1 system op:)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det kunne også være at du skulle skrive Motif LCR, som er det gamle navn.
Måske er der færre som vil af med Fazon, fordi de er nyere indkøb aammenlignet med Motif LCR
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Måske du henviser til den tråd jeg selv spurgte i i sidste uge? Den blev dog opdateret til solgt nemlig:)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis du kan vente til Påske (03.04.) med at få dem, skal jeg da gerne hente i Silkeborg og fragte dem til Slagelse - for 100,- ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 15-Marts-2015 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
Jamen det ville jeg sagtens kunne. Må lige forhøre sælger om han "tør" holde dertil:) Slagelse er perfekt og intet mindre end fantastisk jo:).
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du behøver såmænd ikke bede sælger holde på dem! Du kan vælge at købe (afregne) dem, så skal jeg få dem afhentet. Jeg kommer dog, som nævnt, først med dem d. 03.04.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 15-Marts-2015 kl. 23:41 |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
Jeg har allerede købt de 2 sat
![]() |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Fra den blå eller?
Så er der ingen grund til at gå videre nemlig;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |