|
Chromecast og tv2 play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2015 kl. 09:35 |
Hej
Jeg har store problemer med min chromecast 😞 Det er næsten umuligt at få tv2 play til at connecte til chromecast, der kommer en fejlbesked om fejl ved kommunikation med chromecast. Det underlige er at den virker flawless med netflix, hbo og youtube. Nogle der har nogle ideer. Der castes fra 2 sk iphones |
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TV2 play og chromecast virker stort set aldrig hjemme hos os. Eller, man skal hvert fald forsøge at caste 5-6 gange inden (hvis man er heldig) der sker noget. Nu er der heldigvis kommet en app til mit LG tv, og så er det blevet meget nemmere.
Vi caster fra en samsung og sony mobil. Redigeret af nexium - 21-Marts-2015 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
deha2500 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
|
|
![]() |
|
deha2500 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Jeg har ingen problemer med min Chromecast og tv2 play virker fint på både mine Samsung S5 og tablets Samung tab s og min Nexus 7 tablet.
Redigeret af deha2500 - 21-Marts-2015 kl. 10:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |