|
S: Mac mini 2010 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dlorent ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2015 kl. 13:12 |
Intro Date: June 15, 2010 Model No: A1347 (EMC 2364) Std RAM: 2 GB Std VRAM: 256 MB Std Storage: Harddisken er blevet erstattet med en Intel SSDSA2M160G2GC X25-M 160GB Solid State disk. Termostaten til styring af blæseren er desværre defekt, så medmindre man ønsker den køre på fuld skrue konstant, skal den del udskiftes (eller som jeg har gjort de sidste par år, brugt setfanspeed applikationen til at sætte hastigheden til noget statisk) Ellers er den i fin stand - har været brugt som mediecenter. Befinder sig i midtjylland. Kom med et bud.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blev din blæser ikke defekt da du skiftede disken?
Du skal sikkert bare sætte en lus på harddisk temperatur føleren, da du nu har en SSD i maskinen. Så vil de andre temperaturfølere virke som de skal.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
dlorent ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2015 Status: Offline Point: 2 |
Jeg kunne ærlig talt ikke huske præcist hvad der gik galt da det så småt er 4 år siden jeg udskiftede disken - men da den er relativ nem at komme til, har jeg lige haft den åbent op igen.
Det ser ud til jeg dengang var kommet til at hive kablet vandret ud fremfor lodret op så både stikket og socket tog skade. Tænker du på at det ville være nok at kortslutte den ? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Nu ved jeg ikke om den du linker til er til disken. Men til de iMacs hvor jeg har skiftet disken på, skal man kortslutte det sidste kabel med dobbelt ledere, da maskinen, så tror at temperaturen på disken er normal.
Redigeret af Cyberguyen - 21-Marts-2015 kl. 20:39 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |