|
Lukket - Erstatning for Beomaster 5500 |
Besvar |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2015 kl. 17:49 |
Svigermekanikkens Beomaster 5500, som har vækket dem til musik igennem 28 år er gået i stykker. Det lader umiddelbart til at være strømforsyningen, da intet reagerer.
De ønsker at købe nyt og leder efter et B & O produkt til erstatning. I dag er der Beolink i køkken og i soveværelse med passive højttalere Det er et krav at det kan følgende:
Hvad vil i tro at man skal købe for at opnå dette?
Redigeret af Cyberguyen - 09-April-2015 kl. 12:49 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bump
|
|
|
|
kmd40
Junior bruger Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Beocenter 9500 du kan købe til 2500,-
|
|
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har talt med svigermekanikken og det endte med at de købte en brugt Beomaster 5500, for 1250 kr.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |