|
S: Pioneer M-10X Effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2015 kl. 12:13 |
Jeg sælger denne effektforstærker fra Pioneer. Den er købt i år 2001, men kun brugt i en meget kort periode (højest 6 mdr.) til at forstærke de to bagkanaler i et surround EX-setup. Den har siden stået pakket ned i original emballagen. Jeg har lige haft den pakket ud her i weekend for at teste den, og den virker stadig perfekt og fremstår som ny. Farven er Guld eller "Champagne", mener jeg Pioneer kalder den.
Den yder 2x100 watt ved 4 ohm, og 2x70watt ved 8 ohm. Giv et bud. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis jeg finder budende for lave. Billedet er lånt fra nettet. ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er den bare smuk! Havde selv champagne serien med A9 forstærker, F-7 tuner, og PL-4 pladespiller
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Det må man sige :-)har den også selv. Brugte den sammen med en pioneer vsa-08, også i champagne.
Lækkert grej |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |