|
Er givet væk nu. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2015 kl. 19:56 |
Hej med jer,
Følgende gives væk, gerne samlet og jeg foretrækker afhentning: De bor i København SV Mvh Mikkel
Redigeret af mtange - 23-Marts-2015 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg smider da gerne 100 inkl. porto :)
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Virker de? Jeg afhenter gerne :-)
Redigeret af Hans j - 23-Marts-2015 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
100pp eller leveret i kbh nv :-)
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Så bliver det Hans J der får dem, foretrækker dem afhentet hos mig :)
Det er nemmest - jeg skriver dig en PM til dig Hans.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Helt iorden. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |