|
V/S: Pio KRP-500M |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2015 kl. 12:51 |
Er sådan en monitor noget værd idag?
Jeg har kvittering. Det har et defekt soundboard, så det kan ikke behandle lyd, ellers virker det perfekt.
Redigeret af Kenne - 24-Marts-2015 kl. 16:33 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du ha for det
|
|
![]() |
|
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Ja det håbede jeg at jeg kunne finde ud af herinde, har ingen idé om, hvad det er værd i dag. Det er trods alt ved at have nogle år på bagen. |
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Skud fra hoften, max 3000kr.
LX5090'eren sælges for 2000-2500kr, KRP-500A for 3500-4000kr. KRP-500M ligger cirka midt i.
|
|
![]() |
|
Tak, det lyder ikke helt forkert. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
3000 for noget som ikke kan behandle lyd?
|
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Præcis.
Ligesom de bedste lyd-forstærkere heller ikke kan håndtere billede... Andet du vil bidrage med, i en vurderings-tråd?
|
|
![]() |
|
Jeg har aldrig brugt funktionen, det er vel kun relevant hvis man har de originale højtalere. Det er som sagt "kun" et 500"M" og er uden tunere. Lyden har jeg fået fra den optiske udgang på min yousee boks til min forstærker. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det er en vurderings tråd. Ville aldrig kaste penge efter ting der er defekte. Men ja lyden kan ordnes på anden vis. Tænker dog de færreste tænder for anlægger for at høre nyhederne. Havde selv højtalerne på mit i sin tid. Aner dog ikke om de kan tilkøbes mere Smid det på dba og se hvad du kan få for det.
Redigeret af Sploink - 24-Marts-2015 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Nu er det jo en vurderingstråd og ikke en "hvordan bruger man sit udstyr". Men jeg har ihvertfald ALDRIG brugt lyden fra TV. Jeg har en Harmony One som tænder alt hvad der skal bruges og slukker det igen efterfølgende. Kunne ikke drømme om at se noget igennem et tv's højtaler. Heller ikke nyheder.
Men tilbage til denne monitor. Kan man ikke afmontere den defekte soundbar? Så kunne det være et OK ekstra TV. Hvor i verden befinder det sig? Redigeret af claus64 - 24-Marts-2015 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Der er forskel på soundbar og soundboard
![]() |
|
![]() |
|
Som JørgenT nævner så er det selve printet i monitoren med højttaler udgangene, (nogenlunde magen til dette: http://www.ebay.com/itm/Pioneer-AWW1385-Signal-Board-For-Pioneer-KRP-600M-/391068743375?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5b0d8376cf ) jeg har selv afmonteret det defekte modul/print, så det er ikke noget problem selv at sætte et nyt i, hvis man vil det. Det befinder sig i Kastrup og der er et hjemmelavet vægophæng som følger med, hvis interessen skulle være der.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |