recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung vs JVC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung vs JVC

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Rynke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung vs JVC
    Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 15:13

Hej

Jeg ville  hør om der er nogen der kunne hjælpe. Jeg overvejer kraftigt  Fælleskøbet af Samsungs 32" M71, men problemet er at jeg er også er meget lun på JVC´s 32" LT-32X70.

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.....

På forhånd tak for hjælpen.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 16:02

Det bliver svært. Herinde er der ligeså mange meninger som der er brugere

Jeg kunne jo f.eks. forvirre dig med at anbefale Toshiba 32WL68P 

Til top
Rynke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 16:49

Hej

Det er helt korrekt, det er også derfor jeg nævner modeltyperne så jeg ikke bliver mere forvirret.

Ellers tak for inputtet og forøvrigt næver du ikke noget om hvorfor det kunne være Toshiba istedet for.

Til top
kong Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2005
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 17:55

håber ikke jeg forvirrer dig   men JVC kører med de samme paneler som Samsung's nye

/kong

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af kong kong skrev:

håber ikke jeg forvirrer dig   men JVC kører med de samme paneler som Samsung's nye

/kong

Nu har panelet ikke det helt store at sige, selvfolgelig skal panelet vaere godt, det er de fleste idag, medmindre du kober aeldre generationer paneler.

Men ellers er sporgsmaalet om panelet, den samme diskussion somtidligere blev kort paa billedror, hvor enkelte havde den holdning at B&O jo bare var det samme som Philips. Alleved det er noget vaas, manbruger dele fra de forskellige producenter, men ellers har man sine egne teknologier som gor det enkelte produkt unikt.

Eksempelvis har vi markedets hurtigste billedbehandlings system og mest nojagtige, da vores Dynapix HD 6.0 er det eneste billedbehandlings produkt,som behandler billedet ukomprimeret, og forst efter billedbehandlingen, skaleres billedet til skaermens oplosning.

Andre billedbehandlings systemer skalerer om til SD eller skaermens oplosning for billedbehandling, og det giver unaegteligt en noget mere upraecis billedbehandling.

Undskyld mit engelske keyboard paa min baerbare PC. 

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 18:38
Derudover er lyden i vores LT-32X70 helt unik.

Til top
Rynke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 22:43

Hej Brian

Tak for dit svar, det var tl at forstå, du har nogle helt klare argumenter for hvorfor jeg skulle vælge JVC´en. Jeg har set modellen in action og er helt klart til denne skærm, men det kunne jo være der var nogen der kunne modargumentere så jeg gik med på fælleskøbet af Samsungs skærm. Det er dog ikke lykkes at finde et sted hvor de har den så man kan se den in action.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af Rynke Rynke skrev:

Hej

Det er helt korrekt, det er også derfor jeg nævner modeltyperne så jeg ikke bliver mere forvirret.

Ellers tak for inputtet og forøvrigt næver du ikke noget om hvorfor det kunne være Toshiba istedet for.

Sorry. Jeg syntes egentlig det var lidt forkert at anbefale noget jeg ikke har set Live endnu. Men Toshiba har ry for god billedkvalitet og værdi for pengene. WL68 er en ny model som kommer på markedet indenfor de næste par uger (hvis alt går vel).

Af features kan nævnes: 100Hz teknik, 3xHDMI (en af dem i siden så man lige kan koble sin xbox360 på der), Faroudja chip, og så synes jeg at designet er helt igennem flot. 

Men de to du selv nævner er heller ikke dårlige valg.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 10:49
X360 til HDMI indgang? Det kan man da vist ikk' 
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 11:49

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

X360 til HDMI indgang? Det kan man da vist ikk' 

Sorry. Jeg mente PS3.

Til top
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Rynke Rynke skrev:

Hej Brian

Tak for dit svar, det var tl at forstå, du har nogle helt klare argumenter for hvorfor jeg skulle vælge JVC´en. Jeg har set modellen in action og er helt klart til denne skærm, men det kunne jo være der var nogen der kunne modargumentere så jeg gik med på fælleskøbet af Samsungs skærm. Det er dog ikke lykkes at finde et sted hvor de har den så man kan se den in action.

En ting du skal overveje generelt for du kober fladskaerm, det er hvor skal produktet vaere. Hvis du skal have skaermen opat haenge saa kig efter hvordan stikkene sidder paa skaermen, vores sidder i siderne samt op i bunden bagpaa i midten, dette betyder at du med vores vaegbeslag, kan du faa skaermen til at haenge helt fladt og taet op af vaeggen. Paa enkelte andre produkter eksempelvis Samsung, sidder stikkene ind paa bagsiden somen receiver eller forstaerker, og dette gor atdu er nodt til athave en rimelig afstand til vaeggen for at de forskellige stik kan vaere der.

Til top
Rynke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 19:10

Hej Brian

Jeg bliver mere og mere sikker på at det er JVC´en jeg skal have. Men jeg havde håbet lidt på at nogen af den som købet LT-32X70 modellen i fælleskøbet ville komme lidt på banen. Der må være nogen som har lidt erfaringer de kan bidrage med.

Hvordan er det med tilslutning af evt. ekstern harddisk eller for den sags skyld en PC?

Mvh, Michael  

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu