|
S: iPad 2 med ødelagt skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 15:41 |
Virker, bortset fra skærmen er revnet. Skal afhentes i 2860 Søborg
BYD eller byt med et eller andet interessant Se billeder her https://www.dropbox.com/sh/z30bn8bj0rty7tz/AACGUPzU2APM-af26pGFnst1a?dl=0 |
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jesper
Hvad tænker du af pris?
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg ved godt den ikke er en formue værd, men kom med et bud. Bemærk at jeg ikke vil sende den.
|
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Så vil jeg gerne byde 500,-
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
Hvis det erafhentet er det din Martin.
|
|
![]() |
|
Hvad følger med? og har du kvittering ?
Ja det er afhentet :) |
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
Du kan få et orginalt grønt applecover og en lader. Der er ikke anden kvittering end hvis jeg laver en, men du kan afhente den på min adresse.
|
|
![]() |
|
Aftermath ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2015 Sted: Skibby, dk Status: Offline Point: 3 |
Jeg byder 600
Vh. Jesper
|
|
![]() |
|
hvis ikke Martin slår til med det samme, så ryger den til højeste bud kl 20. Det er som skrevet med et slidt cover og en lader. Jeg er netop nu ved at gendanne fabriksindstillinger og den virker fint
|
|
![]() |
|
okay super.
Jeg har nok bare først mulighed for at hente den på fredag ? |
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |