|
Købe Amazon fire tv i danmark |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sebski ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2013 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:17 |
Hejsa.
Kan det passe jeg ikke kan købe i Fire tv til danmark, har prøvet fra amazon.com/uk/de ingen vil sende! Er der nogen der ved hvor jeg kan få sådan en fra. Mvh Seb
Redigeret af Sebski - 25-Marts-2015 kl. 09:17 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan købe den på amazon.de;
Du skriver ikke om det er Box eller Stick men de har begge.
Redigeret af Jakabov - 25-Marts-2015 kl. 09:29 |
|
![]() |
|
Sebski ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2013 Status: Offline Point: 22 |
Jeg kan ikke få lov at bestille den, noget med adressen.
Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Du skal nok have lidt mere tåldmodighed, se nyheden fra igår;
|
|
![]() |
|
Det er nu Boxen jeg er efter
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Der er vist en enkelt til salg på DBA : http://www.dba.dk/amazon-fire-tv-koebt-i-usa/id-1014126295/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du kan da bare bestille den fra en af nedenstående tyske forhandlere! Selv Media Markt i Tyskland sælger den:
http://www.guenstiger.de/Produkt/Amazon/Fire_TV.html M.v.h. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12336 |
Hvad kan man med den her i landet? Kan den noget, som man ikke kan med et Æble TV?
|
|
![]() |
|
Den kan køre Kodi "xbmc" + alt det andet.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvorfor er det at folk er då forhippet på alle de Android streamer, nu skal jeg ikke kunne udtale mig om Fire Tv, men af alle de andre jeg har læst om og set minder mere eller mindre om noget halvhjertet gøgl som producenterne skulle skynde sig at smide på marked bare fordi andre også havde gjort det
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12336 |
Hvad angår Fire TV er jeg interesseret i at vide, om den kan noget lovligt, som f.eks. Apple TV ikke kan. Streaming-tjenester, osv.
Roku kan streame Amazon, men selvfølgelig ikke uden en amerikansk konto og et kort der dur til den slags. |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Jeg prøvede at købe et gennem rigtig mange tyske hjemmesider, men alle steder stopped det, når jeg skulle have det sendt til DK. Endte med at købe et i MediaMarkt i Flensborg, da jeg alligevel kom forbi |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |