recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour A-410 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Hour A-410 ??

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour A-410 ??
    Sendt: 22-Marts-2015 kl. 15:38
Er Popcorn Hour A-410 overhovedet noget værd ifht Dune HD Base 3D ?

De er udsolgt i alle butikker og producenten har heller ikke flere.

Hvad er jeres erfaringer med den .
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 15:46
A-410 har et nyere chipset fra Sigma end Dune HD Base 3d om det har nogen praktisk betydning ved jeg ikke.
Jeg har selv en A-410 og den spiller stort set alt. Jeg har dog lige for nysgerrighedens skyld bestilt en 
Popcorn VTEN som skulle kunne det samme som A-410 (dog uden mulighed for intern HDD) og som yderligere kan 4K og HEVC
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 16:19
OK....men hvad med brugerfladen osv. Kan man indsætte cover på filmene og kan den arbejde sammen med Synology NAS ??

Jeg har faktisk tænkt mig at sælge mine Dune og prøve en Popcorn A-410. 

Min Dune maskine afspiller alt flydende...så jeg ville helst ikke blive super ked af det efter sådan en erstatning.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 12:01
Ja man kan godt indsætte cover og fanart på sine film, jeg er dog ikke imponeret over kvaliteten af A-410's indbyggede JNM brugerinterface.

Det er så lang tid siden at jeg havde en Dune HD Max så jeg ikke kan huske hvordan Zappiti interfacet så ud og i mellemtiden har jeg også fået projektor og ser nu på 90" og blæst op til 90" ser opløsningen på covers og fanart ikke imponerende ud.

Min arbejder uden problemer sammen med en WHS 2011, jeg kan ikke forestille mig, at den ikke kan arbejde sammmen med stort set alle NAS'er.

Min A-410 afspiller også alt flydende 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Ja man kan godt indsætte cover og fanart på sine film, jeg er dog ikke imponeret over kvaliteten af A-410's indbyggede NMJ jukebox brugerinterface.

Det er så lang tid siden at jeg havde en Dune HD Max så jeg ikke kan huske hvordan Zappiti interfacet så ud og i mellemtiden har jeg også fået projektor og ser nu på 90" og blæst op til 90" ser opløsningen på covers og fanart ikke imponerende ud.

Min arbejder uden problemer sammen med en WHS 2011, jeg kan ikke forestille mig, at den ikke kan arbejde sammmen med stort set alle NAS'er.

Min A-410 afspiller også alt flydende 
Jesper

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:46
Hmm....lyder godt. Så må jeg bare komme af med min dune hd base 3d så snart den kommer på lager igen.

Tak for info.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 02:32
Hvad er det du mener du kan opnå ved at skifte fra Dune til PCH ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Hvad er det du mener du kan opnå ved at skifte fra Dune til PCH ?

Ja det vil jeg da også gerne vide, jeg svarede jo kun på hvad forskellene var mellem de 2 afspillere, ikke at jeg mener Popcorn A-410 er bedre end Dune HD base 3D.

Udover det mener jeg at A-410 udgår til fordel for Popcorn VTEN som er baseret på en Arm processor
Jesper

Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 22:14
Ren nysgerrighed - hvor har I du købt VTEN og kan den afspille ISO 3D?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 22:35
Ja....det gik liige lidt for hurtigt. 

Jeg er bare lidt intresseret i at have coverart på mine film. 

Findes det overhovedet til Mac ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Ja....det gik liige lidt for hurtigt. 

Jeg er bare lidt intresseret i at have coverart på mine film. 

Findes det overhovedet til Mac ?

På Popcorn A-410 og VTEN er mulighederne for coverart og bibliotek indbygget i firmware så du er ikke afhængig af styresystem
Jesper

Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 13:19
Jespermart, hvordan gik det med den Vten. Er det noget værd at investere i til afløse min a300 eller skal jeg vente til A500

Pft

Henrik
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu