|
Mangler fod til TX-P46G30Y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2015 kl. 16:50 |
Jeg er i gang med at sælge mit elskede TV da det brugte for meget strøm og jeg havde en stue der trængte til et større TV.
Men da jeg aldrig har brugt foden til det er den blevet væk efter 2 flytninger og nu er mit spørgsmål. Hvad gør man når køber SKAL bruge foden. Kan man bruge en anden models fod eller skal man tage den originale hjem i dyre domme hos Panasonic? |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor meget er "dyre domme" ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis køber ved at der ikke er nogen fod til det, og vil købe alligevel, så må de vel være køber der må skaffe den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Ved at bitre erfaringer at ophæng er billigere at købe end originale fødder til TV.
Tror da jeg skulle bruge en fod til mit Panasonic tv for et par år tilbage kostede det 700kr, og da var modellen stadig ny. (Har også et G30, men 50")
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Enig - kan ikke være sælgers problem, hvis det er oplyst i annoncen, at der ikke medfølger en. Hvis køber vil tilkøbe en - så har jeg evt. en til salg. Deraf spørgsmålet: "dyre domme". Da jeg ikke har nogen anelse om, hvad man kan få sig til at tage for sådan en fod. Redigeret af Bravo - 27-Marts-2015 kl. 08:15 |
|
![]() |
|
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Jeg sælger til en god ven og vil hjælpe ham med at finde en fod. Derfor!
Jeg ser Keller købte en til 700,- så regner med det ligger i det leje. Hvad vil du sælge den fod for?
|
|
![]() |
|
PM sendt - så tager vi den derfra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |