|
Solgt: kef reference model 100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2015 kl. 14:22 |
Centerhøjttaler. Står rigtig flot, ingen synlige brugstegn.
Hvad kan en sådan vurderes til. Edit sælges for 500 Befinder sig i 6700 Redigeret af aerik - 10-April-2015 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke meget du giver. Mener at nyprisen lå lige under 6000,-
Som udgangspunkt er brugt halv pris.
Det vil sige 3000,- minus nogle år.
Desuden er KEF et rimeligt smalt mærke(jeg har selv KEF)
Start med en mindste pris på 2000,-
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Kan godt se hvad du mener, men har begrænset viden om den.
Farve sort. Intakt frontstof. Alder ukendt, da den er købt brugt, og ikke fik spurgt efter købstidspunkt eller kvittering i sin tid. |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
er du sikker på den hedder r100 center synes ikke rigtig jeg kan finde noget på r100 center
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Næh, men var det jeg huskede den til at hedde. Det er en referencemodel 100 jf. denne side.
http://kef.com/html/en/explore/about_kef/museum/1990s/Reference_Series_Model_90/index.html |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Linket virker ikke.
Er det denne:
Så er det en model fra start 90erne til ca. 3000,-
Så vil jeg sælge den for 500,- hvis den en i god stand.
|
|
![]() |
|
Det er lige præcis den.
Synes også prisen passer noget bedre end den færste vurdering :) Jeg må sætte den til salg så |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Kef reference 100c er nærmest legendarisk som centerhøjttaler, da dens stemmegengivelse er helt i top. Den er overgået af c200 fra samme modelserie, men den er stort set umulig at opdrive brugt i dag. Jeg har ledt efter refernce 200c i årevis, men har endnu ikke haft heldet med mig.
500 for 100c er en meget fair pris. Jeg solgte selv min for 700 i dba for et par år siden og var overrasket over at jeg fik den solgt på kun en uge.
Redigeret af slumbert - 27-Marts-2015 kl. 19:09 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Kan tages med mod Århus på onsdag.
|
|
![]() |
|
Op.
Har også et par kef c40, i mindre pæn stand, stående, hvis det kunne friste nogen? |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |