|
miracast på sony 40w605b |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2015 kl. 08:08 |
Hvordan for jeg miracast fra min tablet til dette tv.
Jeg kan connecte til tv eget wifi, men så har jeg jo ikke internet på tableten. Troede miracast var ligesom airplay? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miracast er en direct WIFI forbindelse mellem de to enheder. Din tablet kan ikke forbinde til to WIFI netværk på én gang, så du kan ikke streame fra internettet med den samtidigt. Ret håbløs teknologi.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Streamer fint fra nettet. Fra f.eks You See Play eller You Tube, og Miracast til min Panasonic BD afspiller, som viser det på TVet. Det er det du ønsker.? Eller er der noget der er misforstået.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Jo radiomand, det er det jeg ønsker.
Men ved ikke om tv har miracast eller om det er sony eget wifi connect system. Umiddelbart skulle tv have mircast. Ved bare ikke hvordan jeg aktivere det |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
På min Panasonic er der i netværks menuen et punkt der hedder Miracast, der går jeg ind og forbinder enhederne ved at vælge cast to på tablet, når det er gjort, så hentes det ønskede med min Tablet og castes derfra til BD afspilleren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det skal være en Tablet der understøtter Miracast for at det kan gøres. |
|
|
|
![]() |
|
Jeg har set i bruger vejledningen, og skærmspejling er via Miracast, så den enhed du vil benytte, SKAL understøtte Miracast for at du kan vise det der er på skærmen over på TVet. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |