recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fod til tv ala B&O
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fod til tv ala B&O

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fod til tv ala B&O
    Sendt: 28-Marts-2015 kl. 13:08
Hejsa

Jeg ville gerne købe en fod til fladskærm, ala B&O fladskærme, hvor de både kan dreje på foden, men endnu vigtigere - kan stå på foden og stadig komme op i en pæn højde.

Kender i nogen steder man kan købe sådan en fod til Samsung fladskærme?

Hvis nogen har et godt bud på en fladskærm til op til 15.000 kr (gerne lavere) på 55-60" ? :-) (skal bruges til film og serier primært).
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2015 kl. 13:27

Ja, jeg har en sådan, det er godt nok en bord model, men den, da den blev købt kunne også fås som en gulvmodel, det er også på begge muligt at påsætte en Soundbar, kan ikke huske hvad den hedder, den blev købt i Expert sammen med min Soundbar, prisen for standeren var omkring Kr. 6000.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu