|
S: iPhone 4S 16 gb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2015 kl. 08:17 |
Jeg sælger en iPhone 4S i hvid på 16 gb.
Den fejler ikke noget og batteritiden er ok. Bagsiden og kanterne har ridser/mærker efter at have ligget i cover. Skærmen er fin, da den har haft beskyttelsesfilm på. Der er iøvrigt nyt film på + der medfølger et ekstra. Coveret medfølger også. iPhonen har installeret IOS 8.2. Original emballage + oplader + headphones medfølger iPhonen kan sendes eller afhentes i Herlev 1100 kroner Redigeret af wicca - 28-Marts-2015 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
|
|
![]() |
|
Aftermath ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2015 Sted: Skibby, dk Status: Offline Point: 3 |
Alt afhængig af stand vil jeg give 450 - 650. Du er velkommen til at sende billeder på kundeservice@preowned.dk hvis det har interesse.
Vh. Jesper |
|
![]() |
|
Tror du skal kigge efter en iPhone 3GS... de må ligge på det prisniveau
![]() |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Vil gerne give 900.- afhentet
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Har sendt pm
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
950,-
|
|
![]() |
|
Det er ok. Jeg sender dig en pm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |