|
Min erfaring med Samsung 65HU7505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2015 kl. 20:01 |
Jeg vil dele mine erfaring med mit indkøb af dette tv. Det startede trist, fik leveret min første model for en måned siden, den led meget af banding og lightbleed, klagede til elgiganten og de ville ombytte modellen, den var dog i restordre så fik lov at beholde modellen i en måned indtil de idag kom med den nye model. Elgiganten havde valgt at kalibrere den nye i butikken helt gratis. Wow en forskel, næsten ingen banding og ingen lightbleed overhoved. Kommer fra pioneer 4280xa, og den nye model står skarpere og sort niveauet er bedre end pioneer. farverne står rigtig naturligt og bære efter min mening ikke præg af det er en led model. Bevægelserne kunne være en anelse bedre men det er acceptabel. Så en stor anbefaling fra mig, vil selv definere mig som nørd og er meget kritisk overfor fejl.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg håber din kalibrering er bedre end hos sidste kunde jeg havde kontakt til, der netop havde fået dette gjort.
Damen havde betalt 800kr for en kalibrering. Det bestod så i, at man havde sat skærmen i dynamisk billede og aktiveret samtlige billedforbedring kredsløb. Herforuden havde man aktiveret skærmen forkert fra start, så for gøre det jeg nu skulle, var jeg nød til at nulstille tv'et. Men der er selvfølgelig nok forskel på hvilken ekspedient der lige foretager manøvren. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
hehe kan se den står i film og der er pillet ved gamma og hvidbalance mv. og fik afvide de brugte en spider til det. og farverne står naturligt efter min mening. men man kan åbenbart godt få en led model uden lightbleed, så vil anbefale folk i at få butikken til at pakke skærmen op, så man kan teste den, i et afdæmpet lokale :)
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Kam du hører blæseren i dit tv?
|
|
![]() |
|
jeg har ihvertfald ikke bemærket noget, men jeg er ikke sensitiv på det område da mine øre har lært at ignorerer det da min projektor larmer en del :) gav 15000kr på tilbud for skærmen og man får ikke så stor skærm med den billedekvalitet hos andre i det prisleje :)
Redigeret af Sigida - 01-April-2015 kl. 11:17 |
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Super skærm hvad angår billede kvalitet og opskalering. Jeg leverede mit tilbage pga blæser larm men jeg er hellere ikke vant til blæser støj når jeg ser tv. Det positive var dog at jeg pludselig ikke kunne høre min htpc mere,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |