recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OPA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OPA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify
    Sendt: 31-Marts-2015 kl. 21:13
Hej 
Har lige et spørgsmål. Har opdateret til Spotify premium men i bunden bliver der ved med at komme reklamer fra google. Det er på min bærbare. Er der nogen der ved om det kan stoppes Angry

Den fortvivlede.
Mvh Ole Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 21:37
De har sikkert lige så svært ved at finde ud af at du har betalt, som de har svært ved at forstå når du ikke længere vil betale ;) OT I know :)

Redigeret af janLp - 31-Marts-2015 kl. 21:37
Til top
OPA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OPA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 22:13
Ja efter hvad man læser så bliver det ikke sjov at afmelde, men jeg fandt en artikel fra politikken som beskrev hvordan  man afmeldte sit abonnement. men bortset fra det så har det løst sig efter en opdatering.Clap
Mvh Ole Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu