|
KODI + Chrome launcher |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2015 kl. 17:53 |
Jeg er den glade bruger af Kodi på mit mediecenter. Jeg har nu fundet et addon ved navn Chrome Launcher, som gør, at jeg kan starte Chrome inde fra Kodi.
Mit første problem er nu, at jeg kun kan stoppe Chrome igen ved tastetryk "CTRL+W", hvor jeg gerne ville have den til at stoppe ved Kodi's velkendte tastetryk "ESC". Mit andet problem er, at Kodi forbliver minimeret, når jeg lukker Chrome, hvor jeg gerne så at den gik tilbage til Kodi ved lukning af Chrome. Mit sidste problem er, at når jeg så går ind i Kodi igen, så er den i undermenuen Programmer i stedet for hovedmenuen (startskærmen). Er der nogen Kodi-hajer der kan byde ind med et par trick omkring alt eller dele af ovenstående problemstillinger? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ligger den ud i hovedmenuen via genvej alt efter hvilket skin du bruger.
Kodi er minimeret fordi det mister fokus, dette kan der laves om på. Nedluknings metoden af Chrome har jeg ingen idé om du kan ændre. Angående det med at få Kodi i fokus som du ønsker det der kan du bruge launcher4kodi. Den kan holde Kodi i konstant fokus, men man kan tilføje programmer som får "lov" til at køre alligevel, når man så lukker disse vil Kodi automatisk få fokus igen og åbne det minimeret vindue op. http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=136798 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |