|
Solgt WD TV LIVE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2015 kl. 20:26 |
WD TV LIVE købt 11/4-2013 hos Redcoon.dk aner intet om generation er et fejlkøb har været tændt 3 gange Hbo. 300 kr. befinder sig i Kolding og gider ikke sende.
![]() Redigeret af jackyl - 09-April-2015 kl. 02:57 |
|
allan
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den solgt?
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Det er den sidste generation, som har indbygget wi-fi, og understøttelse af de nye HD-lydformater.
Hvorfor er det et fejlkøb. Har netop lige fået stjålet en, ved indbrud. Den afspiller alt, nemt og problemfrit... Jeg byder hermed 300 kr..
|
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Købte den i sin tid fordi jeg havde et Pentax kamera hvor jeg ikke kunne afspille video klip fra, men har siden skiftet til Panasonic så har stort set ikke været brugt.
Nej den er ikke solgt, kan se Preps har været først til at byde 300 kr. han har haft sendt en privat besked på den d. 31 marts jeg først lige har set nu. Lader den kører til klokken 20 i aften
|
|
allan
|
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Jeg byder 320,-
|
|
![]() |
|
320 kr. er noteret
|
|
allan
|
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Jeg bliver nødt til at trække mit bud tilbage.
|
|
![]() |
|
Så er det Preps der står noteret for 300 kr.
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Jeg byder 310 kr., men kan ikke komme forbi Kolding før i næste uge. Ved ikke om Preps, kan afhente før???
|
|
![]() |
|
310 kr. er noteret genere ikke mig at det først er næste uge.
Arbejder om aftenen så skal være senest klokken 13 eller om fredagen hvor jeg har fri
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
350,-
|
|
![]() |
|
Pb sendt til Preps
|
|
allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |