recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Signature Service?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Signature Service?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Signature Service?
    Sendt: 03-April-2015 kl. 21:24
Jeg har i lang tid fået den besked på min fladskærm, at denne service ender den 1. april
Jeg får den stadig... men det er skisme da EFTER den første
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 21:32
Får også konstant denne meddelelse, men der står ikke årstal på, så ret beset kan det jo være i 2017.

Det er iøvrigt aldrig lykkes mig at finde ud af, hvad "signature service" egentlig er ?
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 21:46
Velkommen i klubben, den meddelelse får jeg også med jævne mellemrum, aner ikke hvad der og vil næppe savne det.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 21:47

Har aldrig stødt på den, min skærm er fra 2011.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 21:55
Det har vidst noget at gøre med den særlige service de har på deres større tv hvor de reparerer on-site.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 22:22
Altså, man kan ikke andet end at ryste på hovedet og sige:
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 22:40
Informationen skulle vedrøre to apps.Kids og Fit.

Åben detaljer i beskeden. Ved afslutning åbner browseren af sig selv. Tryk herefter på exit. Herved forsvinder de to apps. Redigering af apps er dermed afsluttet.

Redigeret af bentpetersson - 03-April-2015 kl. 23:03
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 07:31
Tak, det vil jeg prøve
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 14:31
Min 32" fra 2013 skriver det også af og til foroven i skærmbilledet
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Altså, man kan ikke andet end at ryste på hovedet og sige:
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

M.v.h.
laughing out (hvad står de næste manger o'er for) loud?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 18:38
Fin service af Samsung at oplyse, inden apps bliver fjernet. Nogle bliver måske bange for beskeden der pludselig dukker op i den nye tv verden. Bliv dig ikke bange, men gå ind og aktiver beskeden.

I der har Samsung med tv på internettet kan også slå automatisk apps opdatering til. Beskeden vises dog stadig men det er da blot information, eller service som det kaldes. Denne vidtstrakte service kendte jeg ikke på mit Panasonic, men da var det heller ikke tilsluttet internettet og havde apps. Da var det hele lidt mere primitivt, men udmærket plasma TV selv om det nye lægger det gamle tv totalt ned.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Fin service af Samsung at oplyse, inden apps bliver fjernet. Nogle bliver måske bange for beskeden der pludselig dukker op i den nye tv verden.

Nok nærmere - som det fremgår af denne tråd - en kæmpe frustration for mange!

I der har Samsung med tv på internettet kan også slå automatisk apps opdatering til. Beskeden vises dog stadig men det er da blot information, eller service som det kaldes.

Igen - et irritationsmoment for mange!

Denne vidtstrakte service kendte jeg ikke på mit Panasonic, men da var det heller ikke tilsluttet internettet og havde apps.

Ergo - totalt ligegyldig information!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu