|
Samsung Signature Service? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2015 kl. 21:24 |
||
Jeg har i lang tid fået den besked på min fladskærm, at denne service ender den 1. april
Jeg får den stadig... men det er skisme da EFTER den første ![]() |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Får også konstant denne meddelelse, men der står ikke årstal på, så ret beset kan det jo være i 2017.
Det er iøvrigt aldrig lykkes mig at finde ud af, hvad "signature service" egentlig er ? |
|||
![]() |
|||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
||
Velkommen i klubben, den meddelelse får jeg også med jævne mellemrum, aner ikke hvad der og vil næppe savne det.
|
|||
Med venlig Hilsen
Johnny |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Har aldrig stødt på den, min skærm er fra 2011. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
||
Det har vidst noget at gøre med den særlige service de har på deres større tv hvor de reparerer on-site.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Altså, man kan ikke andet end at ryste på hovedet og sige:
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* M.v.h. |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Informationen skulle vedrøre to apps.Kids og Fit.
Åben detaljer i beskeden. Ved afslutning åbner browseren af sig selv. Tryk herefter på exit. Herved forsvinder de to apps. Redigering af apps er dermed afsluttet. Redigeret af bentpetersson - 03-April-2015 kl. 23:03 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
||
Tak, det vil jeg prøve
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
||
Min 32" fra 2013 skriver det også af og til foroven i skærmbilledet
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Fin service af Samsung at oplyse, inden apps bliver fjernet. Nogle bliver måske bange for beskeden der pludselig dukker op i den nye tv verden. Bliv dig ikke bange, men gå ind og aktiver beskeden.
I der har Samsung med tv på internettet kan også slå automatisk apps opdatering til. Beskeden vises dog stadig men det er da blot information, eller service som det kaldes. Denne vidtstrakte service kendte jeg ikke på mit Panasonic, men da var det heller ikke tilsluttet internettet og havde apps. Da var det hele lidt mere primitivt, men udmærket plasma TV selv om det nye lægger det gamle tv totalt ned. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Nok nærmere - som det fremgår af denne tråd - en kæmpe frustration for mange!
Igen - et irritationsmoment for mange!
Ergo - totalt ligegyldig information! M.v.h. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |