|
S: Pana TH-42PX80 + Youbio boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2015 kl. 14:44 |
Ovenstående sælges til afhentning i Nykøbing F. Begge er i pæn stand uden ridser ol., måske kan man se nogle "pudseridser" hvis man gør sig umage. Delene står i ikke-ryger hjem, og virker perfekt.
Jeg prøver at lægge ud med hbo. 500.-, og lader den løbe til næste søndag d. 12/4 kl. 12.00. Hvis du har spørgsmål, så gør jeg mit bedste for at svare så hurtigt som muligt. Med venlig hilsen, og go' påske ![]() Troels |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Kommer du imod svendborg fra tid til anden ? Mvh bo |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beklager, det gør jeg ikke.
Mvh. Troels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |