|
Svømme i COD: AW? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2015 kl. 14:07 |
Jeg skal redde et gidsel i en bil fra at drukne... men hvordan dælen når jeg frem til bilen i tide?
Jeg kan ikke svømme nedad??? Det er på PC Redigeret af jake51 - 04-April-2015 kl. 18:35 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan stadig ikke, røvtur
|
|
Mikael Simpson |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
jake51 - mon ikke du skulle spørge på HOL, tweak eller nogle af de andre danske forums som rent faktisk fokuserer på spil?`- publikummet her på forum er generelt lige lidt over "gamer"-alderen. (ikke at vi ikke kan finde ud af at spille, men det er ikke lige primærbeskæftigelser for de fleste der er på recordere.)
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Må jeg være fri, den herre
Jeg er skam da et pænt stykke inde i gråt hår |
|
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg vil også mene at det er diskriminerende!!!
M.v.h. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
På det seneste har jeg været ved at miste interessen for spil
Men COD: Advanced Warfare er godt Det gik lige så godt på level Traffic... men så kommer der en af de latterlige bugs, jeg er kommet til at hade (og en grund til ikke at spille) Musen reagerer ikke under vand, så jeg kan ikke dykke for at redde et gidsel fra at drukne Activitions support arbejder på sagen men kan ikke give mig et svar Hvorfor virker musen fint men overhovedet ikke, når jeg er under vand? Det giver mig lyst til at sælge min fire måneder gamle gamer PC |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Any takers
GTX980 16 GB RAM SSD |
|
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja da! Pris? M.v.h. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Bop...
Kom videre, men ved ikke hvordan Så er det ikke nok så sjovt at sælge den alligevel |
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |