|
K: Android telefon < 5" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2015 kl. 17:19 |
Som overskriften afslører, leder jeg efter en telefon der kan erstatte min søsters, efterhånden aldrende, Galaxy S2 ;)
Krav: God stand Under 5" skærm Android Omkring 1000.- Råb op hvis i har noget i skufferne rundt omkring der kunne være interessant ;)
|
|
![]() |
|
hongant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en LG G2 i sort hvis det har interesse :)
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Ingen interesse - For stor skærm ;)
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har en brugt galaxy S3, LTE model.
|
|
![]() |
|
Kunne være en mulighed..
Alder, stand, pris osv osv osv ? :)
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Stand er pæn, ingen ridser, altid haft flipcover, som selvfølgelig følger med. Har et enkelt lille hak i rammen nederst i højre hjørne. Fra december 2012.
Pris, tja havde regnet med en pris omkring 800,- Har også en Xperia V i perfekt stand. Også en LTE model.
|
|
![]() |
|
Jeg lader den lige gå videre til hende :)
Regner med en beslutning efter påsken, så alle andre der har noget liggende kan bare byde ind
|
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Jeg har den her til salg.... http://www.dba.dk/asus-padfone-2-32-sim-laast/id-1014786033/ |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Elgiganten har en Samsung Galaxy S4 mini til 1111 kr.
Den har samme skærmstørrelse som din S2. En søgning på deres hjemmeside viser 20+ telefoner med de krav du har, så det er bestemt muligt at finde. Redigeret af rawi - 05-April-2015 kl. 05:52 |
|
![]() |
|
Super godt spottet det der, S4 mini til 1111 ligger klart i spidsen indtil videre :) Tak for hjælpen rawi :)
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Har en nexus 4. Dog er glasset på bagsiden med revne. Skærm ok. Fungerer fint. Android 5.0. Quadro core og 2 gb ram. Skærm 4,7" HD. 500,-
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
S4 fører stadig - telefoner med revner eller andre skavanker har ingen interesse :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |